Documenten inleveren

Wilt u voor uw aanvraag documenten, bijvoorbeeld een nota of bankafschriften bij ons inleveren? Of uw CV of routekaart?
Dan kunt u hier online uw documenten naar ons versturen met behulp van uw persoonlijke DigiD code (meer over DigiD).

Volg daarbij de volgende stappen:

  • Bekijk eerst welke documenten u wilt inleveren en zorg dat u uw persoonlijke DigiD code bij de hand heeft.
  • Maak vervolgens een heldere scan of foto van de documenten en sla ze op. Wij kunnen uw aanvraag sneller afhandelen als u elk document apart opslaat en meestuurt.
  • Log nu in met uw DigiD code. Dit kan via onderstaande button.
  • Nadat u het inleverformulier heeft verzonden ontvangt u binnen enkele seconden een ontvangstbevestiging per mail met een overzicht van de door ons ontvangen documenten. Dit overzicht kunt u gebruiken voor uw eigen administratie. 

Wij zorgen er daarna voor dat de documenten aan uw aanvraag of uw persoonlijke dossier gekoppeld worden.

Liever persoonlijk inleveren? Dat kan ook.

U kunt uw documenten ook inleveren bij ons kantoor, Javastraat 15 in Assen. U kunt de documenten inscannen bij de aanmeldzuil in onze ontvangsthal. Vergeet daarbij niet om een geldig identiteitsbewijs mee te nemen. Een rijbewijs mag ook.