Spring naar inhoud

Ik kan niet inloggen

Krijg je een foutmelding in beeld, lukt het niet om in te loggen met DigiD of loop je ergens anders vast op deze website? Op deze pagina bieden we mogelijke oplossingen voor je probleem.

Dit kan een aantal oorzaken hebben: 

  • Verkeerde gebruikersnaam of wachtwoord: controleer of je de juiste gegevens gebruikt. Let op hoofdletters en kleine letters.
  • Activatie: jouw DigiD is niet geactiveerd. Activeer eerst uw DigiD met de activeringscode die u per brief hebt ontvangen.
  • Geblokkeerd: jouw DigiD is geblokkeerd. Wacht tot de blokkade is opgeheven en probeer het opnieuw (na 15 minuten).
  • Verlopen: jouw DigiD is verlopen omdat deze drie jaar niet is gebruikt. Vraag dan opnieuw DigiD aan.


Het kan ook zijn dat jouw DigiD alleen niet werkt op de website van de organisatie waarbij je probeert in te loggen. Controleer daarom of je kunt inloggen op Mijn DigiD
Als dit lukt betekent dit dat jouw DigiD goed werkt. Vul dan onderstaand contactformulier in, zodat de foutmelding beoordeeld kan worden door een medewerker van het Werkplein.


Zie je het inlogscherm van DigiD niet?
Dan gebruikt je waarschijnlijk verouderde software die niet meer voldoet aan de beveiligingseisen van DigiD.

Update daarom jouw besturingssysteem en ook uw browser naar de meest recente versie. Of log in met een ander apparaat dat over het juiste besturingssysteem beschikt. Je kunt de volgende besturingssystemen gebruiken:

Computer
Windows 7 / 8.1
Windows 10
OSX 10.9.4 of hoger

Mobiel
IOS 7 of hoger
Android 6 of hoger
 

  • Controleer eerst of er een probleem is met DigiD. Zie het antwoord hierboven.
  • Bij een storing of onderhoud van Mijn uitkeringen publiceren we altijd een melding onder de inlogknop. Wij verwijderen deze melding zodra Mijn Werkplein weer beschikbaar is. Kijk hier of er een actuele melding is. Staat er geen melding? Meld je probleem dan via onderstaand contactformulier.

Is Mijn uitkering, in verband met een storing of onderhoud, niet bereikbaar? En vragen wij je om met spoed loonstroken of andere bewijsstukken bij ons in te leveren? Dan mag je de bewijstukken ook naar ons versturen via het digitale formulier "Documenten inleveren". Lees hier hoe je dat doet. Kom je daar ook niet uit, geef dit dan aan ons door via onderstaand contactformulier. We gaan dan op zoek naar een andere oplossing.

Krijg je een foutmelding in een digitaal aanvraagformulier? Of is er een andere reden waarom het niet lukt om het formulier in te vullen en te verzenden?
Meld dit dan via onderstaand contactformulier. Zo kunnen we je probleem zo snel mogelijk voor je oplossen.

  • Controleer eerst of je de juiste inloggegevens gebruikt. Let daarbij op hoofdletters en kleine letters en of u CapsLock of NumLock aan hebt staan.
  • Lukt het nog steeds niet? Neem dan contact op met de Helpdesk van Mijn werk.

Staat de oplossing voor je probleem er niet bij?

Geef dit dan aan ons door via onderstaand contactformulier. Vermeld daarbij:

  • je naam, cliëntnummer, e-mail adres en telefoonnummer
  • en geef aan op welk moment en op welke pagina er (indien van toepassing) een foutmelding in beeld komt. Dit kun je doen door een schermprint (PrintScreen) van de foutmelding mee te sturen.

Met deze informatie kunnen wij het probleem hopelijk zo snel mogelijk voor je oplossen. Indien nodig nemen we telefonisch contact met je op.

Contactformulier

Ik wil een probleem melden met : (alleen invullen indien van toepassing) (Optioneel)

Alle velden gemarkeerd met een * zijn verplicht.