Spring naar inhoud

Documenten inleveren

Heb je een uitkering of financiële regeling bij ons aangevraagd, en wil je later bewijsstukken nazenden?  Dan kun je dat hier veilig digitaal doen met behulp van jouw persoonlijke DigiD (meer over DigiD).

Zo werkt het

  • Bekijk eerst welke documenten je wilt inleveren en zorg dat je de inloggegevens voor jouw persoonlijke DigiD bij de hand hebt.
  • Maak vervolgens een heldere scan of foto van de documenten en sla ze op. Wij kunnen jouw aanvraag sneller afhandelen als je elk document apart opslaat en meestuurt.
  • Log nu in met DigiD. Dit kan via onderstaande button.
  • Nadat je het inleverformulier hebt verzonden ontvang je binnen enkele seconden een ontvangstbevestiging per mail met een overzicht van de door ons ontvangen documenten. Dit overzicht kun je gebruiken voor jouw eigen administratie. 

Wij zorgen er daarna voor dat de documenten aan jouw aanvraag of jouw persoonlijke dossier gekoppeld worden.

Ontvang je al een uitkering van ons? En wil je jouw loonstroken of arbeidsovereenkomst bij ons inleveren? Dan kun je deze uploaden via jouw persoonlijke account in Mijn uitkering. Daarmee worden ze automatisch aan jouw dossier toegevoegd. 
 

Maak een kopie van alle bewijsstukken die je in wilt leveren.
Bewaar het origineel en verstuur de kopie. 

Wij ontvangen de documenten graag in een gesloten enveloppe.
Vermeld op elke kopie:

  • jouw naam
  • jouw cliëntnummer
  • en om welke aanvraag het gaat. 

Lever de enveloppe in via de brievenbus van ons kantoor aan de Javastraat 15 in Assen. Deze brievenbus wordt regelmatig door ons geleegd.

Of stuur de enveloppe naar onderstaand antwoordnummer. Een postzegel is niet nodig.

Postadres:
Werkplein Drentsche Aa
Antwoordnummer 35
9400 VB Assen