Reactieformulier servicenormen

Wij willen ons werk goed uitvoeren. Toch kan het gebeuren dat u niet (helemaal) tevreden bent. Neem dan contact op met uw contactpersoon. Wij stellen uw mening erg op prijs, zodat wij u in de toekomst nog beter van dienst kunnen zijn. Als wij onze beloften niet nakomen dan mag u ons daarop aanspreken. U ontvangt van ons een attentie voor het geleden ongemak. 

Wij houden ons graag aan onze servicenormen

Via de website

Hebt u te maken gehad met één van de onderstaande ongemakken, dan kunt u hier online een reactieformulier invullen. Dit doet u met behulp van uw persoonlijke DigiD (meer over DigiD).

LET OP: in verband met een storing kunt u dit formulier vandaag (maandag 16 juli 2018) niet gebruiken. Wij verwijderen deze melding zodra de storing verholpen is.

Onze excuses voor het ongemak.

U kunt een attentie krijgen als u:

  • langer dan tien minuten bij de balie hebt gewacht
  • geen reiskostenvergoeding hebt gekregen terwijl u daar wel recht op heeft
  • niet binnen één werkdag door één van onze medewerkers teruggebeld bent
  • niet binnen drie werkdagen een reactie hebt gekregen op uw e-mail
  • niet binnen vijf werkdagen een antwoord of ontvangstbevestiging hebt gekregen op uw brief
  • niet binnen vier weken een besluit op uw klacht hebt ontvangen.