Let op

Uw bijstandsuitkering staat op donderdag 28 maart 2019 op uw rekening. Het kan per rekeningnummer en per bank verschillen hoe laat het geld precies op uw rekening staat. Dit kan ook ’s avonds zijn.

Reactieformulier servicenormen

Wij willen ons werk goed uitvoeren. Toch kan het gebeuren dat u niet (helemaal) tevreden bent. Neem dan contact op met uw contactpersoon. Wij stellen uw mening erg op prijs, zodat wij u in de toekomst nog beter van dienst kunnen zijn. Als wij onze beloften niet nakomen dan mag u ons daarop aanspreken. U ontvangt van ons een attentie voor het geleden ongemak. 

Wij houden ons graag aan onze servicenormen

Via de website

Hebt u te maken gehad met één van de onderstaande ongemakken, dan kunt u hier online een reactieformulier invullen. Dit doet u met behulp van uw persoonlijke DigiD (meer over DigiD).

U kunt een attentie krijgen als u:

  • langer dan tien minuten bij de balie hebt gewacht
  • geen reiskostenvergoeding hebt gekregen terwijl u daar wel recht op heeft
  • niet binnen één werkdag door één van onze medewerkers teruggebeld bent
  • niet binnen drie werkdagen een reactie hebt gekregen op uw e-mail
  • niet binnen vijf werkdagen een antwoord of ontvangstbevestiging hebt gekregen op uw brief
  • niet binnen vier weken een besluit op uw klacht hebt ontvangen.