Kunt u niet (meer) inloggen?

Dan kan het volgende aan de hand zijn:

  • Uw DigiD is geblokkeerd. Wacht tot de blokkade na de aangegeven tijd is opgeheven en probeer het nogmaals.
  • U gebruikt niet de juiste gebruikersnaam of wachtwoord. Controleer of u de juiste gegevens gebruikt. Let daarbij op hoofdletters en kleine letters en of u CapsLock of NumLock aan hebt staan.
  • Deze website gebruikt cookies. Als uw internet browser geen cookies accepteert kunt u niet inloggen. Schakel via Internetopties in uw browser het ontvangen van sessiecookies in. Probeer daarna opnieuw in te loggen.

Ik wil inloggen met mijn DigiD / Ik wil naar digid.nl maar kom op een wit scherm of op een pagina met een algemene foutmelding van de browser. Wat is er aan de hand?

Waarschijnlijk voldoet de software op uw computer of mobiele apparaat niet meer aan de minimale beveiligingseisen van DigiD. Sinds 13 mei 2019 is het niet meer mogelijk in te loggen met DigiD als u gebruik maakt van een verouderd besturingssysteem. U kunt daarom met dit apparaat niet meer inloggen met uw DigiD.

Welk besturingssysteem voldoet?
Om in te kunnen loggen met uw DigiD moet u minimaal beschikken over één van de volgende besturingssystemen:

Voor uw computer

  • Windows 7 / 8.1
  • Windows 10
  • OSX 10.9.4 of hoger

Voor uw mobiele apparaat

  • iOS 7 of hoger
  • Android 6 of hoger

Daarnaast moet u uw browser updaten naar de meest recente versie.

Hoe kan ik controleren of mijn besturingssysteem en software voldoen aan de minimale eisen?
Om te controleren of uw besturingssysteem en browser voldoen aan de minimale eisen gaat u naar de volgende website: https://test.g3-ev.pkioverheid.nl/ (*)

Ziet u vervolgens twee groene vlakken, dan voldoen uw besturingssysteem en browser aan de minimale eisen.

Wat kunt u doen?
Update uw besturingssysteem en ook uw browser naar de meest recente versie. Raadpleeg de handleiding of de helpfunctie van uw besturingssysteem en browser om de update uit te voeren. 

Of log in met een ander apparaat dat wel over het juiste besturingssysteem en browser beschikt.

Kunt u nog steeds niet inloggen?

Geef dit dan a.u.b. aan ons door via ons contactformulier. Wilt u daarbij uw BSN nummer vermelden en duidelijk aangeven op welk moment er (indien van toepassing) een foutmelding in beeld komt? Dit kunt u doen door een schermprint (PrintScreen) van de foutmelding mee te sturen. Met deze informatie kunnen wij het probleem hopelijk zo snel mogelijk voor u oplossen.