Kunt u niet (meer) inloggen?

Dan kan het volgende aan de hand zijn:

  • Uw DigiD is geblokkeerd. Wacht tot de blokkade na de aangegeven tijd is opgeheven en probeer het nogmaals.
  • U gebruikt niet de juiste gebruikersnaam of wachtwoord. Controleer of u de juiste gegevens gebruikt. Let daarbij op hoofdletters en kleine letters en of u CapsLock of NumLock aan hebt staan.
  • Deze website gebruikt cookies. Als uw internet browser geen cookies accepteert kunt u niet inloggen. Schakel via Internetopties in uw browser het ontvangen van sessiecookies in. Probeer daarna opnieuw in te loggen.

Kunt u hierna nog steeds niet inloggen? Geef dit dan a.u.b. aan ons door via ons contactformulier. Wilt u daarbij uw BSN nummer vermelden en duidelijk aangeven op welk moment er (indien van toepassing) een foutmelding in beeld komt? Dit kunt u doen door een schermprint (PrintScreen) van de foutmelding mee te sturen. Met deze informatie kunnen wij het probleem hopelijk zo snel mogelijk voor u oplossen.