Let op

Ontvangt u een bijstandsuitkering? Dan staat uw uitkering op donderdag 28 februari 2019 op uw rekening. Het kan per rekeningnummer en per bank verschillen hoe laat het geld precies op uw rekening staat. Dit kan ook ’s avonds zijn.

Ik wil documenten inleveren

Via de website

Wilt u voor uw aanvraag documenten, bijvoorbeeld een nota of bankafschriften, bij ons inleveren? Of uw CV of routekaart?
Dan kunt u hier online uw documenten naar ons versturen met behulp van uw persoonlijke DigiD code.
Lees hier hoe u dit doet.

Scannen bij de aanmeldzuil

Als u uw gegevens liever persoonlijk wilt inleveren, dan kunt u dit doen door ze te scannen bij de aanmeldzuil in de centrale hal van ons gebouw. U vindt ons kantoor aan de Javastraat 15 in Assen. Vergeet daarbij niet om een geldig identiteitsbewijs mee te nemen. Een rijbewijs mag ook.

Bij binnenkomst van onze ontvangsthal ziet u op de zuil wat u moet doen:

  • Klik op de knop “Ik kom gegevens scannen” (aanraakscherm)
  • Scan uw identiteitsbewijs of rijbewijs
  • U ontvangt een volgnummer
  • Op het TV scherm boven de balie ziet u wanneer u aan de beurt bent om gegevens te scannen
  • Als u aan de beurt bent loopt u naar de scanstations
  • Daar volgt u de instructies op het scherm.
  • Na afloop krijgt u automatisch een ontvangstbevestiging van de gegevens die u heeft gescand.
  • De door u gescande gegevens worden door ons gekoppeld aan uw aanvraag of opgeslagen in uw dossier.

Mocht het u niet lukken om alles zelf te doen, dan kunt u iedere werkdag tussen 9.00 en 13.00 uur begeleiding krijgen van onze gastvrouwen. Vanaf 13.00 uur is er in principe geen begeleiding. Als u toch vragen heeft kunt u zich melden bij baliemedewerkster.